Binnenmaas

Op de onderstaande geografische kaart van de Hoeksche Waard kunt u exact zien waar de molens zich bevinden

Molenstichting Hoeksche Waard publiceert jaarverslag 2018

Het bestuur van de Stichting Molens Hoeksche Waard heeft in zijn vergadering van 29 maart het jaarverslag over 2018 vastgesteld. Het verslag is inmiddels gepubliceerd in de rubriek Links en Downloads op deze website.

In het jaarverslag maakt het bestuur melding van alle belangrijke gebeurtenissen in het afgelopen jaar met betrekking tot het beheer van zijn molenbezit. Met name worden genoemd de restauratie van de molen De Goede Hoop in Mijnsheerenland en de gedeeltelijke restauratie van de molen ‘t Vliegend Hert in ‘s-Gravendeel.

Verder ziet het verslag terug op de overname van de gemeente Korendijk van de molens Simonia in Piershil en Windlust in Goudswaard. Daarmee kreeg de organisatie het beheer over in totaal tien molens en kon zij haar naam veranderen in Stichting Molens Hoeksche Waard.

Alle verdere bijzonderheden over de gebeurtenissen in het jaar 2018 staan in het jaarverslag dat hier is te downloaden: Jaarverslag 2018 PDF

Terug naar nieuws overzicht